Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

أحمد الأحمر يعلن نهاية مسيرته مع الزمالك

 كتب:  متابعات
 
أحمد الأحمر يعلن نهاية مسيرته مع الزمالك
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

أعلن أحمد الأحمر أسطورة كرة اليد بنادي الزمالك، رحيله عن القلعة البيضاء بانتهاء موسم 2025-2026.

ونشر أحمد الأحمر عبر صفحته الرسمية بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك": بانتهاء الموسم تنتهي مسيرتي مع نادي الزمالك حابب أشكر الجمهور اللي دايما كان في ضهرنا وكل الناس الي لعبت معاهم وكل المدربين وكل واحد قبلته في مشواري".

وتابع: "حابب أشكر كل الناس دي يمكن كان في صعوبة آخر 3 سنين لأن كان في تغيير كبير في شكل الاستراتيجية اللي الفرقة كانت بتمشي بيها من أول ما طلعت الفريق الأول واللي طول عمرنا ماشيين بيها لكن في الأول والآخر نادي الزمالك هيفضل كبير وإن شاء الله البطولات هترجع تاني".

وأنهى يد الزمالك الموسم الحالي بالحصول على المركز الثالث في بطولة كأس مصر بعد الفوز على هليوبوليس في لقاء تحديد المركزين الثالث والرابع.