Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

بعد كشفه مرض زوجته.. أحمد فلوكس: «أقسم بالله لأدفعكم الثمن يا شوية خونة»

 كتب:  مؤمن نصر
 
بعد كشفه مرض زوجته.. أحمد فلوكس: «أقسم بالله لأدفعكم الثمن يا شوية خونة»
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

توعد الفنان أحمد فلوكس كل من حاول إيذاء زوجته، وأوضح أنها تمر خلال الفترة الحالية بوعكة صحية، وأكد أنها لم تكن المرة الأولى، وأشار إلى أنها تتعرض للسحر، وقال أنه لن يترك حقها وسأخذوا ممن يفعلون ذلك بها.

ونشر أحمد فلوكس عبر حسابه الشخصي على إنستجرام فيديو وتسجيل صوتي له يحكي فيه تفاصيل ما يحدث لزوجته، كما أنه علق علية قائلاً: "مراتي كل يوم بتتعب، أقسم بالله بحق كل ألم مراتي بتتألمه يومياً، لهادفعكم الثمن يا شوية خونة وناس وسخة، تالت ومتلت سواء اللي حرض أو اللي دفع أو اللي وقف انتهاء أذيتي وأصر أنو يكمل أو اللي بتاذي واللي بتعمل سحر وأعمال ومش هاسيبكم لو فيها موتي، وفلوسك سواء اللي في دهب أو في بيفرلي هيلز سوديك أو مرسى علم أو رجال الأعمال الواجهه أو أو أو ورجالهم سواء في أماكن أو مناصب لهدفعكم تمن كل أه مراتي بتتالمه غالي وغالي قوي".

وأضاف: "وبايدي مش ذيكم بنسوان، لا بايدي علشان انتو ناس كفره والأذى عندكم لا يقف، فشختوا النظام اللي فات وفاكرين أنكم هاتعرفوا تفشخو البلد دلوقتي وتفشخوا اللي بيقول الحق".

واستكمل حديثه قائلاً: "طيب أنا هاعلمك درس رباني هافرجكم علي آيات ربنا على الأرض فيكم بحق كل آه وألم لمراتي لتالت مرة ما حاسيب ولا واحد فيكم ولا حد من زيريتكم، مش تبدل الأرض بالأرض، لا لا لا أنا هاخليكم موبله الأرض، صبراً أرجوا الدعاء لزوجتي.

وألمح "فلوكس" قائلاً: "ورينا كريم باذن الله، الفيديو ده يتبع وكل جزء هايكون فيه كل الأسامي بالأدله وهاتعرفوا حاجات كتير منها مثلا موضوع غاده إبراهيم، وكانت مرات مين ولما طلقها ليه كلهم عاملوها كدة وهي طبعاً ماسكة عليهم أيه علشان كانت معاهم، وهكذا، يتبع وهاعريكم كلكم زي الششششش ميط اللي بعتهالي بظبت.. صبراً".