Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

هشام جمال يهني عمرو وهبة في عيد ميلاده: يارب تكون أنجح سنة في حياتك

 كتب:  نسرين إبراهيم
 
هشام جمال يهني عمرو وهبة في عيد ميلاده: يارب تكون أنجح سنة في حياتك
عمرو وهبة وهشام جمال
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

حرص المنتج هشام جمال، على تهنئة الفنان عمرو وهبة بمناسبة عيد ميلاده، موجها له رسالة شكر على دوره في خروج فيلم "تسليم أهالي" إلى النور.

ونشر هشام جمال، صورة له برفقة وهبة عبر حسابه الرسمي على "إنستجرام"، وعلق قائلا: "كل سنة وأنت طيب يا عمرو ويارب تكون أنجح سنة في حياتك إن شاء الله".

وتابع: "ويارب كمان يبقى وشك حلو عليا وعلى أول فيلم أنتجه "تسليم أهالي" اللي نازل بعد بكره ان شاء الله".

واستكمل: "وفرصة إني أشكرك في عيد ميلادك على إنك ساعدتني في حاجات كتير أوي في الفيلم ده من وقت ما قررت أنتجه لحد نزوله في أكبر تفاصيل وأقل تفاصيل وحتى في الدعايا وأفكار البوسترات".

ورد عمرو وهبة بتعليق، على منشوره قائلا: "حبيبى والله يا اتش وأنت طيب ربنا يخليك وربنا يديم المحبه والتفاهم وشكراً والله إنك مش بتسيب أي فرصه إلا وبتتكلم عنى وتدينى حقى حتى لوأنا ببقى عامل حاجه بسيطه عشان صحوبيتنا وعلاقتنا بعيداً عن الشغل وإن شاء الله الفيلم ينجح والناس تضحك وتتبسط على قد المجهود اللى حصل".

فيلم "تسليم أهالي" يشارك في بطولته دنيا سمير غانم، وهشام ماجد إلى جانب كل من الفنانة الراحلة دلال عبد العزيز ولوسي وبيومي فؤاد وأحمد فتحي وعبد الله مشرف ومحمد أوتاكا وعمرو وهبة، وهو من تأليف شريف نجيب وإخراج خالد الحلفاوي.

وتدور قصة فيلم تسليم أهالي في إطار كوميدي رومانسي، إذ تجسد قصة زوجين يحلمان بالسفر إلى كندا، حيث يعمل الزوج طبيب بشري والذي يقوم بدوره الفنان هشام ماجد، ولكن تظهر امرأة في حياة الزوجين وتلاحقهما في كل مكان وتفسد عليهما حلم الهجرة.