Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

عمر كمال بعد فسخ خطوبته: لم أعلن عن اسمها لأنها لو عملت غلط هتكون محسوبة عليا

 كتب:  مؤمن نصر
 
عمر كمال بعد فسخ خطوبته: لم أعلن عن اسمها لأنها لو عملت غلط هتكون محسوبة عليا
مطرب المهرجانات عمر كمال
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

كشف مطرب المهرجانات عمر كمال عن فسخه لخطوبته خلال الفترة الماضية ولكنه رفض الإفصاح عن اسم الفتاة، وأكد أنه كان يترتب لحفل الزفاف مع نهاية الصيف الحالي ولكن لم يحدث توافق بينهما وهذا كان سبب الانفصال.

وقال عمر كمال خلال لقائه مع برنامج "تفاعلكم": لم أعلن عن خطوبتي لأنني لا أحب أن أدخل حياتي الشخصية في عملي، خصوصاً أن الشخصية اللى معايا دي بقت محسوبة عليا ولو عملت أى حاجة غلط أو صح هتبقى محسوبة عليا في الأخر، وكله هيطلع يقول خطيبة عمر كمال أو زوجته، وفي النهاية محصلش نصيب لأن هناك أشياء مختلفين فيها أنا وهيا.

وعن التسريبات التي خرجت حول ارتباطه بندى الكامل طليقة أحمد الفيشاوي قال: دائماً يتم طرح العديد من الأسماء التي ارتبط بها سواء في الفترة السابقة أو منذ سنوات، ولو هناك أى شئ حقيقي سوف أعلن بنفسي، وأنا لم أعلن عن الفتاة التي سأرتبط بها إلا إذا توافقنا عن كل شئ وحضرنا حفل الزفاف، غير ذلك لم أعلن عن أسماء.

وأضاف: نفسي أفرح وبدور على زوجة تصوني وتكون متماشية معايا، وأنا حبيت مرة واحدة في حياتي، وأشار قائلاً: أنا كنت تحت البلاط وجبتها من الصفر وناس كتير بيحقدوا عليا ومش حابين دا، لأن عندهم عقدة الخواجة وفاكرين الفنان بيتولد بمعلقة ذهب، ومرة روحت فرح شخص ما معروف ومحترم والناس انتقدتني وقالوا مين دا؟.

وأكمل: أنا كنت شغال في بنزينة والزبون مكنش بيفتح شباك العربية يكلمني، ومع ذلك عمري ما حقدت على حد وكنت بقول ربنا يكرمهم، ودلوقتي لما بروح بنزينة بنزل بنفسي أسلم على كل الناس.