Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

تامر حسني يوجه رسالة لـ هنا الزاهد بعد إهدائه جائزتها

 كتب:  نسرين إبراهيم
 
تامر حسني يوجه رسالة لـ هنا الزاهد بعد إهدائه جائزتها
هنا وتامر حسني
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

حرص الفنان تامر حسني، على توجيه رسالة للفنانة هنا الزاهد، بعدما أهدته الجائزة التي حصلت عليها ضمن مهرجان الفضائيات العربية، عن فيلم «بحبك» الذي قدمته معه.

وكتب تامر حسني، عبر حسابه الرسمي على «إنستجرام»، تعليقا منه على لحظة تكريم هنا وإهداء الجائزة له، قائلاً: «بكتب بوست عن هنا والله والله مش عشان بتهديلي الجايزة لا … بكتب كلمه من قلبي عشان هي بنت قلبها جميل ومقدرة المجهود اللي عملته عشانها وعشان كل الممثليين نوع القلب دا مبقاش موجود أوي ، ياما ناس بتساعد ناس بس نادرين اوي اللي قدروا المجهود دا وعندهم قلب جميل يخليهم مينسوش تعب الناس اللي كانوا جانبهم و اخلصولهم من كل قلوبهم».

وتابع: «كنت فاقد الأمل في النوع دا من القلوب يمكن عشان قدمت ناس كتير وللأسف معظمهم قلوبهم اتغيرت بعد ما نجحوا …. بس للأمانه هنا الزاهد هي هي نفس القلب الابيض الجميل من أول يوم اكتشفتها فيه في مسلسل فرق توقيت بدور بسيط في بدايتها لحد فيلم بحبك اللي هي بطلته دلوقتي الفيلم اللي حقق اعلى ايراد دولي في تاريخ مصر والعرب و تجاوز الـ ٦٠٠ مليون في ظاهرة أولى من نوعها و مش بس إيرادات لا دا حقق أعلى عدد زوار سينما في تاريخ السينما».

واستكمل: «بتتكرم عنه دلوقتي بجايزه مبياخدهاش الا المتميز المبدع افرحي بنجاحك و بشغلك الرائع في الفيلم مبروك يا هنا كل الناس بتحبك و كل الناس فرحانه بيكي وأنا بجد فخور بيكي وبقلبك الجميل المحترم الأصيل شكراً على الجايزه مستنيها في شركتي مليش دعوه مليون مبروووووووك يا اجمل هنا».

View this post on Instagram

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)