Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

تامر عاشور: بقالي 20 سنة بغني وده مش معناه إن سني كبير

 كتب:  نسرين إبراهيم
 
تامر عاشور: بقالي 20 سنة بغني وده مش معناه إن سني كبير
تامر عاشور
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
 أعرب الفنان تامر عاشور، عن سعادته الشديدة بالنجاح الكبير الذي حققه من خلال حفلاته الأخيرة في السعودية، والتي شهدت إقبالا جماهيريا ضخم.
ونشر عاشور، صورا من حفل الأخير بالسعودية، عبر حسابه الرسمي على "فيسبوك"، وعلق عليها، قائلا: "اتشرفت بأني أكون أول مطرب مصري يحيي حفلتين كاملتين العدد يومين ورا بعض في الغالية على قلبي جدة، يومين استثنائيين في حياتي ومشواري اللي بدأته مع أهل المملكة خطوة خطوة من البداية حتى الآن بتعب ومثابرة ومجهود علشان أوصل لليومين دول كل ده بفضل ربنا ثُم الجمهور السعودي وبدعم كبير وثقه من الرائد حبيبي وأخي أبو ناصر الداعم الأول للفن والإبداع عامه وليا خاصه في المملكه بلا توقف - ثم الأهل والأصحاب وهم شركه بنش مارك فرد فرد اللي ماشاء الله شغالين زي الساعه بكل حب ورضا وابتسامه تفتح نفسك على أي شيء".
وتابع: "وعايز اشكر مصر وجمهور مصر بلدي اللي كل الفضل يرجعلهم بعد ربنا في كل ما وصلت ليه .. كل الشكر للفرقه الموسيقيه بقياده المايسترو الأهم هاني فرحات مش علشان الحفله بس.. علشان التعب والبروڤات والجهد والسهر ثم النتيجه.. وبالمناسبه دي.. النهارده بقالي تقريبا  ٢٠ سنه بغني ليكم.. وكوّنت في أذاهانكم ذكريات كتيير أنا فخور بده وده مش معناه إن سنّي كبير انا عمري ٢٢ سنه تقريبا.. فا تحبوا تقولولي ايه بالمناسبه السعيده دي؟".