Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

أعضاء نادي نيو جيزة ينظمون وقفة احتجاجية ضد اعتداء محمد رمضان ونجله على طفل

 كتب:  محمد معلاوي
 
أعضاء نادي نيو جيزة ينظمون وقفة احتجاجية ضد اعتداء محمد رمضان ونجله على طفل
وقفه احتجاجيه
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

نظم عدد من أعضاء نادي نيو جيزة، وقفة احتجاجية لوقف العنف، وذلك بعد أزمة نجل الفنان محمد رمضان "علي"، وتعديه بالضرب على طفل داخل النادي بمنطقة 6 أكتوبر.

التفاصيل الكاملة عن قصة ابن محمد رمضان

وبدأت القصة عندما كان يلعب الطفل عمر، الذي يبلغ من العمر 11 عامًا داخل أحد النوادي بمدينة السادس من أكتوبر، في نفس تواجد الطفل علي نجل الفنان محمد رمضان، حيث اختلف الطفلان في بعض الأمور البسيطة وتطور الأمر بينهما إلى اشتباك بالأيدي، وتسبب نجل محمد رمضان في بعض الكدمات والإصابات في وجه الطفل عمر.

وكشفت والدة الطفل المعتدى عليه من نجل محمد رمضان، بعد تحريرها بلاغ بقسم أول أكتوبر اتهمت فيه الفنان محمد رمضان ونجله، بالاعتداء على نجلها داخل نادي نيو جيزة، عن تفاصيل الواقعة قائلة: اللي حصل إن الأودلا كانوا بيتزحلقوا في البارك وابني كان طالع على الزحليقة بالعكس، فـ ابن محمد رمضان كان بيتزحلق فخبطوا في بعض فالولد بدأ يزق ابني واتزحلق وصديق ابني ابتدى يبعدهم عن بعض.

وقالت والدة الطفل المعتدى عليه: الولد ضرب عمر ابني بالبوكس في كتفه وكل دا محدش عارف دا مين وبعدين هو ضرب عمر بالبوكس في كتفه ومشي وخلاص وبعدين جرى وراهم وفتح فيديو كول مع باباه اللي هو مش عارفين هو مين وبدأ يوريلوا الأولاد وهي بتجري وصورهم، وقفل على ابني الحمام ومنعه من الخروج.

واستكملت والدة الطفل المعتدى عليه: صديق ابني طلعه من الحمام لقوا محمد رمضان جه، الاثنين، وبعدها الأولاد طلبوا منه أنه يتركهم فكرر الحركة دي 3 مرات وسأل ابنه مين فيهم اللي معاه المشكلة، قاله عمر، وفجأة لقينا القلم نزل على وش ابني.